Söndag

Hej på er allesammans! :) Vet ni en sak?
Det blev inge hundutställning idag.. Vi vaknade redan 07.15, och åkte iväg 08.00
till Luleå. När vi sedan kom fram vid 09-tiden, då var inte en enda människa
på Arcus.. Konstigt eftersom det skulle vara utställning tyckte vi. Nå, vi kanske
var på fel plats? Men då ringde Alf-Göte till Mikael för att höra, och det visade
sig att Alf-Göte hade tagit fel datum.. Utställningen skulle vara i Juni! ;p
Haha, ja inte mycket att göra åt..



Vi blev kvar i Luleå några timmar ändå. Var in på Coop och Coop Bygg,
efter det åkte vi till Biltema och tittade litegrann. Sedan åkte vi och hälsade på
Henkes brorsa Robert, och hans sambo. Var där i en timme ungefär,
innan vi åkte hem igen. På hemvägen stannade vi i Persön för att käka,
jag och älsklingen åt varsin kebabtallrik - supergott! :)

Ni kanske vill höra en rolig sak nu? Vi har hittat USB-sladden till kameran.
Den var i allrummet, Alf-Göte har visst lånat den.. Jag har överfört bilder nu
från valborgs, så ska slänga in några bilder snart. Hoppas det blir bra! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0