Skellefteå

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft ett bra dygn utan mig? ;b
Jag måste börja med att säga en sak; Jag vill göra om det här! :)

Samlades på skolan 08.00 i tisdags, åkte iväg då mot Töre för att plocka upp en
klasskompis och endel från Bf2. Sedan var vi iväg - på riktigt! Det började med
att vi såg en film som hette "Good Luck" något sånt.. Den var ganska bra, rolig
i alla fall.. :) Sedan lyssnade jag på mp3:n resten av vägen, vilket var rätt länge..
Var framme ungefär 11.00, så bussresan var drygt tre timmar - jobbigt! ;(

När vi kom fram till campingen började vi "installera" oss, bädda, packa upp
och allt det som hör till. Åt sedan en gemensam lunch som bestod av baguetter.
13.00 bar det iväg till Bodaborg (det är som fångarna på fortet). Eftersom det
var första gången var jag spänd och förhoppningsfull, men men.. Visst var det
roligt ett tag, men sedan blev det tråkigt i alla banor. Dessutom gjorde jag mig
illa - som vanligt.. Fick ont i armen när vi klättrade uppför Cliffhanger's ena bana.
Sånt som händer, men det är inge kul.. Gick sedan tillbaka till campingen och
hade lite dötid innan vi åkte ner på stan och åt middag - Kyckling, potatisklyftor
och bearneisesås. Måste säga att det var riktigt gott, och mätt blev man! :)
Tillbaka till lägret - ännu mer dötid innan bowlingen.. Fixade oss litegrann,
och var ner till Shell. Sedan åkte vi iväg till bowlingkompaniet. När vi var där
utanför såg vi över 100 motorcyklar, det var rätt häftigt ändå! :D
Kvällen tillbringades i rummet där vi spelade kort, läste, löste korsord och sånt.

Vaknade idag vid 08-tiden och började packa ihop sakerna, innan det var
dags att avnjuta en god frukost. Efter frukosten städade vi på rummet och
packade resten av sakerna. Vid 10-tiden gick vi ut och solade en snabbis innan
vi gick ner till Skellefteå Kraft Arena.. Där spelar de alla hockeymatcher, har
evenemang såsom konserter, utställningar och så vidare.. Skitstor byggnad! ;o
Sedan åkte vi ner på stan där vi åt lunch - Pasta carbonara, yummie! :)
Vilken tur att jag älskar den maträtten superdupergott var det. Vid 12-tiden
började det alla tjejer väntat på - shoppingen! :) Sprang runt i alla gallerior +
en massa affärer efer vägen. Hade tre timmar på oss och shoppa, och tiden
rann iväg.. Fick med mig tre saker i alla fall, hurra! Efter shoppingturen började
bussresan hem igen.. Såg någon film i bussen som killarna ville se, den var
ganska bra faktiskt - trots mycket skjutande.. Slumrade även till under vägen
några gånger, men det är väl inte så konstigt? Har sovit drygt 5 timmar inatt..

Kom fram till Kalix busstation vid 18-tiden, ganska tidigt vilket var skönt!
Älsklingen var där och mötte mig, och efter det gick vi hem för att packa upp..
Min middag idag bestod av mackor och te, jag orkade inte göra någon mat
eftersom älsklingen redan hade ätit.. ;p Nu sitter jag här och funderar på
att lägga in bilder från resan, kanske ska göra det?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0