Sanningens ögonblick

Torsdag kväll, klockan 20.00 på kanal 5 - Sitt bänkad då framför tv:n! :)
Det gör jag! Varje Torsdag och Söndag är Sanningens Ögonblick.
Klart man måste följa det, så jäkla roliga/pinsamma frågor. Jag skulle nästan
vilja svara på de där frågorna ibland, de skulle vara roligt men samtidigt pinsamt.

Under kvällen har jag läst som en tok, jag kanske börjar få tillbaka min läslust?
I högstadiet var jag rätt trög med att läsa, jag tyckte inte det var lika roligt som förut.
Men nu verkar det komma tillbaka, har hunnit läsa 9 svenska böcker under
Svenska A-kursen, så det är väl bra. Med tanke på att man skulle läsa minst en..
Ikväll läste jag ut Blue, engelska B-boken som jag lånade i Tisdags. Blev själv
förvånad över att jag läste ut den så fort, men den var så jäkla bra! :)
Det handlar om en tjej som blir mobbad av en annan tjej i skolan, och ingen
lärare bryr sig - de säger bara att de blir bättre. Tillslut orkar tjejen inte mer,
och börjar skära sig, och sedan blir det bara värre.. Jag känner igen mig
grymt mycket i boken eftersom jag själv varit med om det där..
Ska försöka skriva en recension om boken imorgon på engelska-tiden,
annars får det bli under nästa vecka. För denna helg ska jag ägna mig åt
Psykologi B, tyvärr! :/

Nej, snart ska vi sova eftersom det är skola imorgon. 08.00 - 15.30,
det är inge kul alls.. Ska även till Seskis imorgon, och vara där över helgen.
Hoppas jag hinner träffa Lucas och Wilma, men det tror jag! :)
Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sanne

haha kanske det ((:

2008-05-15 @ 21:32:36
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0