Piercing?

Hej på er allesammans igen! :) Måste bara berätta en sak eftersom jag ska bort
till helgen. Som ni vet har jag piercing i öronen,  har även haft där uppe i örat
men tog ut den efter att jag fick en "bula".

Men nu har jag blivit sugen på piercing igen. Dock inte uppe i örat,
utan där nere i öronen. Jag har redan två där, men kanske dags för några till?
Eftersom vi ska imorgon till Haparanda får vi se om det blir fler hål i öronen.
Kanske passar på att göra en eller två till? Det vore roligt i alla fall! :)
Jag får se, om jag orkar, vill och så vidare..

Nu ska jag gå till skåpet, sedan passa på att göra lite Pedled-frågor
medan jag väntar på kusinvitamin. Hörs på Söndagkväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej. Så du väljer bostad beroende på om du kan festa där eller inte? Mja, en del vill ju kunna ha fest.. men det kan störa även i lägenhet! Man kan ju fråga den man är inneboende hos om det är okej med några extrakompisar och lite vin.. Man vet aldrig - de kan säga ja.. men jag förstår dig - fast jag skulle aldrig välja bostad beroende på om jag skulle kunna festa där eller inte.. Men alla är vi olika :)

2008-05-23 @ 13:20:44
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sanne

Gjorde du nå mera hål? :) <3

2008-05-24 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0