Onsdag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit gott inatt, det har jag -
om vi bortser från lite halsont. Kanske dags för mig att bli förkyld igen? ;/

Började dagen med redovisning inom Psykologi B. Redovisade samma sak
två gånger, bara för att vissa trodde det var studiebesök på barnpsyk idag.
Andra gången gick det lättare tyckte jag, så det var bra! ;) Vi pratade om det
Psykodynamiska Perspektivet, Freud och det omedvetna.
Under Idrottslektionen gick Jag, Marie och Zandra på promenad. Jag får inte
bada eftersom jag har klor-allergi typ.. Så vi gick till Zandra och Roberts
lägenhet, och efter det till vår lägenhet. :)
Lunchen blev fil idag igen, äckelmat - kassler..
På ULS lektionen pratade vi litegrann kring personligheten och sånt,
personlig utveckling. Satt även och diskuterade dagis/dagmammor.
Svenskan ska vi inte prata om, den var svår.. Vi tränade att skriva med
nå tilläggs-grej. Kommer inte ens ihåg vad det heter, men det var inte det
lättaste. Ska jag vara positiv så gick det lätt mot slutet. :)

Nu ligger älsklingen och sover i sängen en stund, kanske powernap?
Det behöver han eftersom han jobbade över fyra timmar idag. Han ska
dessutom plugga till ett prov snart, då måste han vara pigg!
Själv ska jag sitta här ett tag innan jag väcker honom.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha, jepp!

Såg att du läser psykologi B, är det intressant?

Jag har funderat på att låna någon bok på bibblan o läsa lite, fast mest som ett nöje. ^^

2008-05-07 @ 17:34:11
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0