One Tree Hill

God eftermiddag på er allesammans! :) Hur har ni det denna Söndag?
Jag har det i alla fall superbra, kan inte klaga. Har varit ute och spelat kubb
med älsklingen för ett tag sedan. Vet ni vem som vann? ;) Jag!



Just nu sitter jag här och väntar att klockan ska bli 18.00, då börjar
One Tree Hill på kanal5. Tyvärr är det inte lika roligt att se nu som förut,
eftersom att jag missat så många avsnitt av den nya säsongen..
Men men, man kan ju alltid titta på Chad Michael Murray! :)



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0