Myspys

Vad passar efter en dusch? :) En stor kopp te och mosters hembakade filkaka.
Det har jag precis druckit och ätit under tiden jag tittade på Unga Mödrar.
Det måste vara en av de bästa verklighets-serierna, starka mammor! :)

Har precis förhört älsklingen, han har NK-prov imorgon också.
Min duktiga pojk kunde precis alla frågor, så det kommer inte bli några
problem för honom på provet! :) Vi ska ännu repetera litegrann innan vi
ska sova. Snart börjar Rent Hus på 4an, 20.00.. Får se vad det är för
snuskigt äckligt idag.. Visst är Rent Hus ännu på tv? ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Åfan, jag är ganska intresserad att läsa lite av det, pga jag gick på BUP förut men mina psykologer jag hade verkade inte kunna ett piss om nånting, och så fick jag en vikarie en gång som var skit grym men tyvärr fick jag aldrig henne mer >_<

2008-05-08 @ 13:26:39
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0