Måndag

Godkväll på er allesammans! :) Hur har ni haft det idag?
Jag hoppas ni har haft det bra, det har jag haft i alla fall. Kan inte klaga precis! :)

Klev upp vid 09.30-tiden idag, käkade frukost, klädde på mig och lite sånt där.
Cyklade sedan iväg till ICA för att inhandla banan, billys och lypsyl. Resten inför
Skellefteå-resan finns redan i kylen. :) Hann skriva hela Pedagogiska Ledarskap-
pappret idag innan jag stack till skolan. Skönt att få det bortgjort, fast det ska
vara inlämnat först den 3 juni - men jag är klar! :)
Till 12.20 var jag på skolan, då började ULS:en. Vi berättade om vad vi forskat
kring - jag hade valt Tourettes syndrom (som jag nämt ett X-antal gånger).
Det var intressant att lyssna på alla sjukdomar, och mobbning och så vidare..
På Svenskan skulle vi bara rätta våran berättelse, så det gick fort.

Efter skolan blev det att åka hem, jag hade fått paket! Mina fyra bågar från
Favoptic hade kommit, och jag hittade en favorit. Tyvärr var glasen så "stora"
eller vad man ska säga. Så det såg lite konstigt ut, annars var det perfekt.
Så imorgon ska jag skicka tillbaka dem, det blir bara att byta glas i mina
nuvarande glasögon. Jag trivs så bra med dem! :) Hoppas nästan att jag får
lite större huvud, så jag kan ha dam-glasögon. Just nu är alla dam-glasögon
så stora, så det ser inte klokt ut.. Vill ni veta vad vi ätit idag? Chicken bits! ;)
Har även hunnit packa lite mer inför Skellefteå-resan. Sitter just nu här och
väntar att Unga Mödrar börjar på tv, det börjar om tio minuter.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0