Måndag

Första skoldagen är avklarad utan problem! :)
Måste säga att denna dag har varit riktigt kanonbra.
Ingenting har gått fel, allt är positivt - till och med läxor.
Okej, ingen läxa men ska plugga lite Engelska Grammatik snart
(Man ska göra färdigt hela boken..) Inte ens det blir negativt!

Började 08.00 med Ullis lektion Fritidskunskap, pratade som sagt
om fritid och sånt där - riktigt tråkigt. Sedan skulle man skriva hur en
önskehelg skulle se ut. Jag skrev att jag och en kompis skulle
åka ner till Stockholm för att shoppa och leva livet. ;)
  Sedan hade vi Solweig och Gunilla eftersom Malin inte ännu är tillbaka.
Då pratade vi enskilt med dem om redovisningarna vi gjort kring temat
Barn i världen. Jag fick MVG på muntliga redovisningen, och MVG
på skriftliga redovisningen. Så MVGx2, Hurra! :)
Ni ser, inget kan gå fel idag. En sån dag har jag inte haft på länge.. :b
Efter lunch satt vi och läste en stund, så slutade redan efter 13-tiden.



Sitter nu här framför datorn med en kopp te och lite filkaka som jag
fått av moster. Älsklingen har körning till 14.45, så han kommer också
hem snart - härligt! Ska passa på att göra lite gramatik övningar nu,
så får jag hoppas att älsklingen hjälper mig med resten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska kalla min dialekt. Jag är ju skåning och bott här hela livet men jag rullar fram mina R så jag har en blandning av Skånska och rullande R :D

2008-05-05 @ 15:55:42
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0