Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Gud vad skönt med helg, har längtat oerhört!
Igårkväll somnade vi redan vid 23-tiden, eftersom vi var jättetrötta. Kan ni gissa
när vi vaknade idag då? Vi vaknade faktiskt efter 10, typ rekord! :)

Klev upp och läste NSD samtidigt som jag drack en kopp te. Nu sitter jag här
vid datorn, och älsklingen ligger på sängen. Försöker hitta någon musik
som man kan dunka, än så länge har vi bara drygt trettio låtar. ;p

Vad händer idag då? Har faktiskt inget planerat vilket känns oerhört skönt!
Ska bara njuta, och ta vara på den lediga tiden. På Måndag börjar skolan
igen, 08.00 - 15.30 varje dag typ. Det är hårt! ;p Vet ni vad? Älsklingen har bara
skola på Måndag och Onsdag, det är fuskiiiigt! På Måndag har han bara
en lektion, och Onsdag vet jag inte riktigt.

Nej nu ska jag gå och mysa med pojken på sängen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0