Lördag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig dag? Själv har jag haft en
riktigt rolig dag, men lite stressig har den allt varit.. ;p

Vaknade vid 11-tiden, och mamma skulle komma klockan 12. Skyndade att käka
frukost och diska, men vi hann! :) Vid 12-tiden kom mamma, som sagt. Jag bytte
kläder och sedan gick vi ner på Galne Hassan. Köpte en till häftig mugg därifrån.
Vidare till KC där jag köpte en urgullig skjorta, som hade 40 % rea - Yes! ;)
Var även förbi Kalix Cityfestival, och där köpte jag en miniklänning. Jag tittade på
den igår och ville så gärna ha den, så idag köpte jag den. Sedan handlade vi på
Coop innan vi åkte tillbaka hit till lägenheten. Började göra middagen och ringde
till Henkes föräldrar för att bjuda in dem på middag. Så både mamma och dem
blev bjuden på middag, roligt! :)

Vid 16-tiden kom de, och då serverades middagen som bestod av Pasta Carbonara.
Till efterätt blev det glass med fruktcocktail, yummie! De har alldeles precis åkt
hem, så jag passar på att blogga lite. Älsklingen ligger i sängen och ser på tv,
något med vampyrer.. ;p Ska kanske joina honom en stund? Först ska jag lägga
in bilder på de nya kläderna, håll utkik!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT O HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

haha du äter ju pasta carbonara varje dag? xDD

2008-05-31 @ 19:26:35
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0