Kort skoldag

Hej på er allesammans, igen! :) Vet ni vem som har sådan lyx som slutat för idag?
Jag, jag, jag! :D Måste säga att det var en onödig skoldag idag.

Datakunskap mellan 08.00 - 09.00, sedan fick jag sluta eftersom jag är klar med
allt inom ULS, och allt inom svenskan och så vidare. Egentligen skulle jag ha
lektion klockan 13.40, men jag orkar inte vänta så länge för att sedan gå
på en lektion - Psykologi B.. Det ska ändå bara vara redovisning, och det har
vi redan gjort. Ska istället läsa hemma under helgen lite kring de olika
perspektiven, så det är lugnt! :)

Allt verkar hända på vår skola, måste jag säga.. ;o
Igår brann det utanför F-huset som alla säkert vet. Sen har även en
gubbe dött, som älsklingen hade som lärare under lågstadiet. Alla skolor här
i Kalix har flaggan på halvstång, även Furuhedsskolan såklart..

Nu ska jag göra lite nytta, och läsa min engelska B-bok.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0