Kalix cityfestival

Godeftermiddag på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag?
Som sagt har jag varit ledig idag, och det har varit otroligt skönt måste jag säga!
Jag har städat hela lägenheten jättenoga (som jag skrev i förra inlägget)..
Var sedan efter Våra bästa år till Galne Hassan och kikade vad som fanns där.
Kan berätta att jag kommer springa där mycket tror jag. Det är 10 gånger bättre
än Repa, för på Galne Hassan finns massa billigt och gott godis. Vi handlade
lite godis och även en häftig mugg. Har jag inte nog med glas och muggar? ;o
Haha svaret är Jo, men den var så cute så var tvungen att köpa den..



Har även varit förbi Coop för att handla lite till middagen - Tacos. Yummie!
Värsta lyxmaten, eller hur? Åkte ner på Köpmannagatan och tittade på Kalix
Cityfestival, men det var då ingenting.. Liiiite folk, lite karuseller, och lite klädstånd!
Får se om vi går tillbaka dit under kvällen, älsklingen är visst lite sugen och gå
dit under kvällen.. ;p Kanske är snäll och går dit med honom då? :)
Ikväll blir det i alla fall att äta fruktcoktail, yummie! Ska till och med titta på
Golden Eye - en James Bond film, haha.. Jag och James Bond hör inte riktigt
ihop, men har lovat älsklingen att vi ska se den.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0