Kalas

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för dålig uppdatering idag, men jag har
verkligen inte haft tid att blogga.. När jag kom från skolan kopplade jag av
framför datorn, under tiden jag pratade med Carola. Sedan började jag laga
mat innan älsklingen kom hem. När han kom hem så åt vi maten och sedan
åkte vi till Sangis på kalas. Dennis blev tonåring idag, klart det ska firas! ;b

Kom dit efter 16-tiden, umgicks litegrann med deras släkt och vänner.
Sedan spelade vi Guitar Hero, det var faktiskt riktigt roligt! Första gången
jag spelar det, men det är inte sista gången kan jag säga! ;p
Det var jätteroligt, men blev skitsur när man missade knapparna..
Gjorde inte så mycket annat på kalaset, sedan åkte vi till Kalix.

Nu sitter vi här, har tittar på A shot like love with Tila Tequila. Har sett det
någon gång förut på MTV, och det är ganska bra. Blev sur när en kille
förnekade att han haft sexuellt umgänge med en tjej där, f*n det finns ju
kameror i rummet som hade filmat det. Men men..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0