Godnatt

Nej, nu börjar klockan bli mycket.. Imorgon är sista skoldagen denna vecka,
så ska försöka vara någorlunda pigg då.. Det är inte alltid så lätt. ;p

Jag tänkte förhöra älsklingen lite grann nu innan vi ska sova, hoppas han svarar
rätt på alla frågor.  ;) Japp, imorgon har han prov igen - reglerteknik.
Just nu tycker jag de har mer prov än NV-eleverna, haha. Stackars älsklingen ;/
Men jag kan skryta lite och säga att han har haft Godkänt på alla prov! ;)

Även jag måste träna lite innan vi släcker lampan. Jag har redovisning imorgon,
på engelska! Det gäller min engelska roman, ska recensera den muntligt.
Hoppas verkligen det kommer gå bra, men det tror jag eftersom jag inte behöver
använda pappret alls typ.. :) Ett annat plus är att vi slutar 13.30 imorgon!



Ha det bra så hörs vi senare, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe okej :) Ja jag brukade också göra det förut :)

man kunde göra utseende på själva Cd svkivan också lr hur ? :D ur gullig bild försten :)

2008-05-09 @ 14:32:20
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0