Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv har jag haft en
kanonbra dag - jag har nämligen inte haft någon skola idag. Det har varit riktigt
skönt att sova ut, och sedan storstädat! :) Vaknade vid 10-tiden, och klev
upp för att se Våra bästa år en stund. Sedan var det dags att börja städa, så började
med att damsuga hela lägenheten. Jag kände mig så hurtig, så jag fortsatte med
att skura hela lägenheten. Oj vad jag gillar att skura, det känns så jäkla kul! :)
Fortsatte sedan att städa, men då blev det på byrån och i hyllorna. Hähä..



Just nu sitter jag och tittar på Modeakuten - det finns så mycket jag vill ha,
men allting är så jäkla dyrt.. ;/ Älsklingen har kommit hem från skolan redan
vid 11-tiden, så nu ligger han och sover tror jag? ;p Ska snart slå på tv:n och
glo litegrann på Våra bästa år. Men först - fortsätta söka kläder! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0