Fredag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni haft en bra skoldag så här sista dagen
på denna vecka. Jag kan väl inte klaga precis på min dag, den har flytit på.

Började morgonen med Matte som vanligt på fredagar, det blev några tal gjorda.
Bättre än inga alls, som sagt! :) Har även haft Fritidskunskap, då skulle vi rita
hur våran uppväxt sett ut. Alltså vad som hänt i livet under dessa 16 år, osv.
Det var riktigt roligt faktiskt, mycket roligare än den andra saken vi gjorde.
På lunchen åt jag faktiskt två gånger, första gången fil tillsammans med tjejerna,
sedan mat med älsklingen. Så nu är min mage mätt och belåten! :)
Fick även veta nationella provsvaren från Engelska A, måste säga att  jag är nöjd.
VG på skrivdelen, VG på muntliga, och G+ på läs och hör. Mitt slutresultat blev
jag också nöjd med, så jag kan väl inte klaga. ;p Under Pedagogiskt Ledarskap
redovisade jag om min grej - hur man pluggar bättre. Sen var det även Jenny,
Moa, och Therese som redovisade sina saker. Nästa vecka ska de andra
i klassen redovisa, ska bli kul att se vad alla har valt.

Står just nu i skolans bibliotek och väntar på Mange, min kusin. Ska åka
hem med honom till Seskis idag, så får se när han hämtar mig - antagligen
vid 15.00. Får väl hoppas på det, så jag inte behöver vara här så länge!
Blir inget bloggande under helgen eftersom jag ej har tillgång till internet.
Men vi hörs igen på söndagkväll, det är väl bra? :)

Ha det bra så hörs vi på söndag, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hej tjejen!

det rullar på som vanligt här, längtar till sommaren som en tok =)

hur är allt med dig?



kram

2008-05-16 @ 16:18:57
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha en bra helg.

2008-05-16 @ 18:02:52
Postat av: Lovisa

Hoppas du har haft en bra helg hittills! :)

2008-05-17 @ 19:13:56
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0