TV

Nu är kvällen kommen och jag ska bara lata mig framför TV:n..
Har varit i fullgång hela eftermiddagen med en massa skolarbeten.
Skrivit ut Fritidspedagog-Intervjun, och Psykologi Redovisningen.
Sedan satte jag mig här vid bloggen och fixade bland mina gamla inlägg.
Ordnade dem lite bättre i kategorierna och allt - det tog ett bra tag!
Efter det pratade jag i telefon med Zandra om allt och inget. :)
Sedan gick vi ner och duschade, efter det blev det en kopp te och
lite kortspel. Tittade nyss på Andra Avenyn, love it!

image825

Nu ska vi snart se House, och efter det vill jag sova.
Ska ju upp imorgon 06:20, det är ingen höjdare precis..
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Hp

Hoppas du haft en fin dag!

2008-03-18 @ 21:00:21
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0