Trocadero

Har precis avnjutit ett glas Trocadero.. Det är evigheter sedan jag drack det,
så det enda jag kan säga nu är; Ljuvligt! :) Jag hade nästan glömt bort hur
ljuvligt det var att dricka Trocadero, jag älskar smaken. Portello är en annan
favorit, men det slår inte Trocadero.

image791

Kanske ska skriva mina favorit-läsker senare? Vi får se vad som kommer i
nästa inlägg. Hemligheter kan jag säga! ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emilie

mm, trocadero är gott :)fast min favvo är nog cola, haha.

2008-03-04 @ 07:40:17
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0