Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) har ni sovit gott inatt?
Själv har jag sovit fruktansvärt dåligt! Har legat vaken med
magont hela natten, men John Blund kom tillslut och gav
mig lite sömn.. Vaknade upp vid 07, och sen dess har
jag legat vaken. Usch, jag hatar verkligen detta.. ;/
Klev upp vid 08.30 och tog en panodil brus, sedan har
jag legat i sängen och försökt vila, samtidigt som jag
tittade på Stunt Junkies och Jerry Springer.

image837   image838

Satte mig precis här med en kopp te. Väntar tålamodigt
att älsklingen ska komma hem från Banken. Han är
nere på "minuten", men det tar lite mer än en minut där
borta.. ;p Kanske ska börja kalla Nordea för minuten också?
Haha, det låter rätt roligt och de som inte är från Kalix
fattar inte vad som menas med minuten.. xD

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan kanske jag
spelar lite sims? Då har jag någon sysselsättning
i alla fall tills min käre pojkvän kommer hem! :)
Ett bra tag sedan jag spelat Sims, så ska se om
jag fortfarande gillar det. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Man säger väl minuten i hela Sverige utom i Haparanda?

2008-03-27 @ 15:32:56
URL: http://justmyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0