Söndag

Vilket skitväder ute.. Jag & älsklingen hade tänkt åka hem till Kalix idag,
men det går tyvärr inte.. Det är sånt snöoväder, så vi kommer inte över
broarna till fastlandet.

Det var riktigt kaos ute, alla bilar fastnade på broarna och endel for
in i räcket. Jag kan erkänna att jag var livrädd, så rädd att jag till och med
grät! ;( Ja usch, det var riktigt hemskt.. Så vi var tvugna att vända om,
och komma tillbaka hit till Seskarö.
Ska åka imorgon med min kusin, om det är bättre väder - Annars
blir vi fast här ännu längre.. Då blir det att vara ledig imorgon från skolan,
det har förut hänt mig när vi gick på Högstadiet..

Ha det bra, så hörs vi kanske imorgon. Ciao!
HENRIK <333

Kommentarer
Postat av: emilie

usch vad läskigt =S
hoppas ni kan komma hem välbehållna imorn i sånna fall :)
men har du haft en trevlig helg annars?

2008-03-09 @ 16:30:58
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se
Postat av: Sabine

uuusch inte kul med snö..
här är det bara grått å lite blött..

2008-03-09 @ 19:27:24
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0