Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Hopas ni har sovit bra, det har då vi gjort! :)
Älsklingen gick och la sig direkt när vi kom hem från festen, medan jag stannade
uppe och tog ut linserna, tog bort sminket och allt.. Vaknade sedan under natten
och var hur pigg som helst! ;p Lyckades somna om tillslut, och vaknade upp
vid 10-tiden.

Festen igår var hur rolig som helst! :) Alla var riktigt pratglada, undra varför? ;)
Hade det superroligt hela kvällen, och mycket skrattande blev det. Härligt!
Det där måste göras om, eller hur? ;D

På förmiddagen pluggade jag Psykologi, snart har vi ju provet. Usch, jag
vill verkligen inte ha det. Ska sätta in bilder från festen sedan, ni får
ett litet smakprov resten kommer finnas på Pixbox för de nyfikna. ;p
Japp, snart ska vi ner till ICA och handla mjölk, bröd och lypsyl.
Sedan kanske vi börjar med maten? Vi får se!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emilie

haha, låter som ni hade trevligt på festen :)

2008-03-02 @ 11:58:41
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se
Postat av: Therèse

Jo men inte i nuläget när den sunda dieten är igång, en öl innehåller en 500g chockladkaka, det är inte värt det riktigt. Man kan ha kul utan att dricka alkohol :)

2008-03-02 @ 12:29:13
URL: http://tthomasson.blogg.se
Postat av: Maria

Ja på veckorna eftersom jag bor i Mora men studerar i Falun =)

2008-03-02 @ 14:02:40
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Jenna

Vad kul att ni hade roligt, jag var ju som halvt upptagen hela kvällen.. Klart det ska göras om :) Lägg in alla bilder nu nu nu nyss!

2008-03-02 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0