Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Här sitter jag nu, fortfarande sjuk..
Dock inte lika hög feber som igår, då den var över 38 grader. Min normala
temperatur är 36 grader - Jag är lågtempad. Nu har jag 37.5 och jag
känner mig jättesjuk.. Medan älsklingen kan ha 39 grader, och det syns
knappt på han.. ;p

image808

Nu är jag less på att vara sjuk, har gått i vågor hela året.. Började under
APU:n, då var jag sjuk typ en vecka, sedan blev jag frisk två-tre veckor.
Sen fick jag feber och halsont igen för någon vecka sedan, och det höll
i sig nästan en vecka. Nu har det gått några veckor sen dess, och nu är
jag sjuk igen.. :( Lärarna har också sagt att de har envisa förkylningar,
och har hört många på skolan som bara hinner bli frisk så blir de sjuk igen.
Jag är nog en av dem, tyvärr! :/ Finns inget att göra, bara knapra panodil
och hostmedicin. Synd bara att det ska vara så satans äckligt.. ;p

Nej nu ska jag rensa lite här på datorn, innan jag lägger mig igen.
Ha det bra så hörs vi senare under dagen, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0