Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Idag fick även jag en sovmorgon -
För min del är det sovmorgon! Jag vaknade redan 08.30, men
lyckades sedan somna om till 09.30. Måste erkänna att det är typ
första gången på hela lovet som jag sover så "länge".. :b

Klev upp tillslut, och gjorde lite te. Satte oss och läste NSD som vanligt,
det hör till - Dricka te och läsa tidningen. Börjar vi bli gamla måntro?
Klädde sedan på mig lite av det jag ska ha på dopet, resten tar jag sedan.
Har suttit och tittat litegrann på Blocket, är så otroligt sugen på en liten
hundvalp. Tyvärr har jag inte tid för någon hund, har långa skoldagar,
och bor trångt.. Inget av det är bra för en hund, så det får vänta några
år till. :)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar. Hörs om en stund, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0