Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv måste jag klaga,
jag har inte alls sovit bra.. Näsan har varit helt igentäppt, och nässprayet är
slut. Min käre pojkvän har nött upp mina två flaskor med nässpray. Ett plus
är väl att min hosta har minskat under natten! Snart kanske jag slipper
det helt - underbart i så fall! :)

Vaknade före 09 imorse av att älsklingens mamma skrek på oss.. ;p
Så nu sitter jag här, älsklingen är ute och fixar skotern. Det var prat om
att vi skulle åka och handla, då ska det handlas nässpray!
Hoppas jag och älsklingen kan laga maten idag, då blir det Pasta Carbonara.
Kanske köper hem lite Ben & Jerry's glass från ICA om vi ska och handla?
Då har vi något att äta till Melodifestivalen som äger rum ikväll. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0