Kvällens mys

Torsdagkväll - Det blev en riktig myskväll!
Har haft ont i magen till och från under hela dagen, mot kvällen blev
det bättre och jag känner mig återställd nu! :) Inget magont på
ett x-antal timmar nu, underbart. Kvällen spenderades med
lite kortspel, och sedan framför en film. Denna kväll blev det
filmen Ciao Bella (Skolan visade den för någon vecka sedan,
men älsklingen såg inte den) så vi passade på att titta på den.
Till det dippade vi gurka i den lilla cremé bonjour taco färskosten
som fanns kvar. Yummie! :) Har även tittat på Kockduellen
och druckit varsin kopp te.

image841

Nu ska jag läsa lite bloggar och ta det lugnt här framför datorn
medan älsklingen står och tränar. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0