Godnatt

Ursäkta för världens sämsta uppdatering idag.. ;( Jag har världens största
Psykologi A prov imorgon, och jag kan typ ingenting. Har pluggat till provet
i två veckor, och det känns som att jag precis börjat plugga.. ;/ Usch, jag hatar
den känslan! Jag har pluggat som en tok (läs: hela dagen!) och  älsklingen
har också pluggat, fast han pluggar larm. Hoppas det går bra på våra prov
imorgon! Håll tummarna för oss! ;)

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, sedan be älskling förhöra mig och hoppas
på ett bra resultat. Sedan blir det bums i sängen!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

haha jo, slösade upp 1000 spänn på typ 10 min när jag var där sist ;P

2008-03-04 @ 22:13:11
URL: http://vpt.blogg.se
Postat av: emilie

haha, okej, stackare ;/
men ha en bra dag! och lycka till på psykologiprovet :)

2008-03-05 @ 06:54:30
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0