Godnatt

Nu är klockan över 22, och jag är väldigt trött.. Dagen har varit fullspäckad,
och det känns verkligen.. Jag har varit riktigt trött hela kvällen, så nu ska jag
inte pina mig mer utan nu blir det sova-time för min del.

Hinner sova några timmar innan jag ska upp 06.30 imorgon.
Som tur är slutar jag 13.00 (efter två lektioner + bio), så dagen imorgon
blir riktigt lugn. Men sedan när jag kommer hem blir det BFK-plugg.. ;/
Imorgon återvänder vi hem till lägenheten, älsklingen har skrivit ut allt
han behöver nu. Jag borde ta min skrivare till lägenheten, men vart
ska den också få plats? Vi har nog trångt redan som det är.. ;p

image719

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt! :)
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

blir lite skönt flytta så långt bort också :)

2008-03-03 @ 22:19:03
URL: http://vpt.blogg.se
Postat av: Ap

Natti natii :)

2008-03-04 @ 06:59:12
URL: http://humliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0