Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft problem att logga in på Blogg.se idag?
Jag har försökt en evighet och det har inte funkat över huvudtaget..
Nu är jag nöjd igen, för nu funkar det!

Vad har ni gjort idag då? Jag själv vaknade redan före 09-tiden, jag
passade på att kliva upp då medan älsklingen fortsatte sova.
Satte mig vid datorn för att spela lite Sims 2, framtill nu kan man säga.
Gjorde lite lunch vid 12-tiden eftersom älsklingen hade vaknat,
sedan gick han ut till skotern och jag försökte logga in på bloggen.
Det ville inte funka på någotvis, så det var lika bra att fortsätta
med Sims 2 ett tag till.. Men nu - Nu sitter jag här! :)

image839

Ska läsa lite bloggar och sedan kanske jag ska klä på mig något?
Sitter här i morgonrock och yllesockar - Sexigt! ;b Ska försöka ta
på mjukisbyxorna åtminstone. Ikväll blir det att se Tjenare Kungen.
Tror faktiskt att jag har sett den förut, om jag inte minns helt fel.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sabine

Sims 2 är bäst :D

2008-03-28 @ 13:47:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: emilie

haha, nejmen gud vad kul ^^ hehe,
the sims 2 är skojj, brukar bli helt beroende av det ibland x)

2008-03-28 @ 17:36:38
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0