Fredag

Denna ljuvliga dag, Fredag! :) Började morgonen 08.00 som vanligt,
med Matte B. Jag måste säga att jag känner mig stolt för jag räknade
en massa tal idag! ;) Hade sedan en ny kurs - Fritidskunskap.
Ska jag vara ärlig så låter den tråkig, fast ändå inte.. Vi får se vad jag
tycker om kursen efter några lektioner.  :) Ja, efter den lektionen
slutade vi. Då gick jag och åt Potatisburgare tillsammans med Älsklingen
och Zandra.  Träffade typ massa Walesare på skolan, haha snygga
kan man inte påstå att de är.. ;p

Nu sitter jag här hemma medan älsklingen ännu har skola.
Kusinvitamin ringer nog snart att han hämtar oss, vi ska nämligen
till Seskis - till morsan över helgen. :) Japp, och där väntar något
gott. Undra om det är Pasta Carbonara? ;)

Ska dunka vidare nu här! Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

kul :) blir kanske gå ut på lördag tror jag, får se :)

2008-03-07 @ 14:28:58
URL: http://vpt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0