Favorit läsk?

Apropå Trocadero i förra inlägget.. Vilken är din favorit läsk?
Coca Cola, Fanta, 7up, Trocadero, Portello, Loka, Ramlösa?
Ja vad har du för favorit dricka? :)

Själv kan jag lista mina fem favoriter, bara för skojskull. :)
1. Coca-Cola Inget slår Coca-Cola, det har och kommer alltid vara
favorit läsken! :)
image792


2. Trocadero Jag älskar smaken, den är underbar! :)
image793


3. Portello Nästan lika gott som Trocadero, men det kommer inte
riktigt ikapp. ;) Ibland är Portello superduperjättegott!!! :D
image794


4. 7up Lime-Citron är faktiskt riktigt gott i drickor. Jag har alltid
gillat 7up, men inget slår Coca-Cola! :)
image795


5. Fanta Klassisk dricka, apelsinsmak. Det undviker jag så mycket det går,
men finns det inget annat att dricka då funkar Fanta bra.
image796

Kommentarer
Postat av: Moa

ja kalix är ju inte så långt från haparanda/seskarö, inte som luleå-stockholm :P

2008-03-03 @ 21:55:25
URL: http://vpt.blogg.se
Postat av: Rosanne

TROCADERO ffs!! :P

2008-03-04 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0