Du är vad du äter

Har precis tittat på ett avsnitt av Du är vad du äter, idag var Dominika från
Army of Lovers med. Självklart ska det bli skillnad då.. De "vanliga" människorna
som är med i programmet måste slita, och laga själv den nya maten - fast
de nästan aldrig förut lagat mat. Nejdå, det behövde inte Dominika..
Hon fick maten levererad hem till sig, färdig och allt - bara att gluffsa i!
Ååh vad irriterad jag blir på sånt, när kändisarna särbehandlas!

image804

Japp har även varit lite duktig och tränat idag, det blev lite Sit-ups och
sånt. Inte så värst mycket, men 20 stycken åtminstone. Alltid en början.. ;p
Nej, nu ska jag söka efter någon musik och lyssna på.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emilie

haha, nejdå :) inte än...haft en bra dag? :)

2008-03-06 @ 21:51:06
URL: http://emilieejosefsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0