Bio

Imorgon klockan 09.30 sitter BF1 och en massa andra första-åringar på
Röda Kvarn och tittar på bio.. :)
Trevligt värre kan jag säga! ;)
Inte vilken film som helst, vi ska se Ciao Bella. Den har jag faktiskt viljat
se när den gick här i Kalix för ett bra tag sedan, men det blev inte av
på grund av att det var skoldag.. ;( Men imorgon 09.30 får jag chansen
att se filmen, hoppas verkligen den är bra! :)

image790

Förövrigt imorgon har jag lugn dag:

*Matte 08.00-09.00
* Bio 09.30 - 11.00 (?)
* Engelska 12.00 - 13.00

Vad tycker ni? Lugn dag eller hur? ;)
Det tackar man inte nej till! Älsklingen har typ sådant schema varje dag.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0