Söndag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig helg? Själv kan jag inte klaga
ett dugg, det har varit superkul. Tänkte berätta lite kort om helgen, om ni orkar läsa.

Onsdag
Var i skolan framåt 13-tiden, sedan cyklade jag hem. Här hemma snokade jag
runt på internet, och spelade sims innan kusinvitamin hämtade mig. Åkte till mamma
och då fick jag ugnspannkaka - yummie! :) Var sedan hos Linnea & Tobias
(grannarna) hela kvällen, och även hos Elisa (granne) en stund. Hade det riktigt kul!

Torsdag
Vaknade vid 11-tiden tror jag, skönt att sova ut. Solade hela dagen tills klockan
var 16.00, då hade jag fått nog. Solen var riktigt stark så jag brände överarmarna,
j*vla skit.. Men brun blev jag i alla fall! :) Åkte till Lucas och hälsade på, skojigt!
Lekte med honom och Wilma, som vanligt. Var även förbi till Mommo tror jag? ;p

Fredag
Kommer inte ihåg så värst mycket, men var ute och åkte bil i alla fall.
Var även till mommo en stund. På kvällen tittade jag och mamma på en film -
Sova med fienden. Har läst lite grann i boken, men ska börja om på nytt i
Svenska B för filmen är jättebra! :)

Lördag
Åkte till Haparanda på morgonen vid 10-tiden. Var till Ö&B för att handla lite,
tio gånger bättre än Rusta kan jag säga! Det kändes mycket större än Ö&B
i Luleå, men jag vet inte om det är större.. Handlade även på Coop, och
sedan lyckades vi äntligen hitta en studentpresent till älsklingen! ;) Hurra!
18.00 började barnteatern men den går jag inte fler gånger på - tyvärr..
Visst var de bra som spelade, vissa i alla fall - men man hörde skitdåligt.
De gamla gnällde eftersom de hör dåligt och sedan var musiken skithög,
samtidigt som barnen pratade.. De var inge vidare med sambandet musik/prat.
Till och med vi yngre gnällde på det, så hoppas de blir bättre till nästa föreställning.
Men jag ska inte gå fler gånger på barnteatern så, för j*vla dyrt! 70 kronor för
det där lilla, då betalar jag hellre 200 kronor för Dramix! ;p Hoppas ni tål kritik..

Söndag
Vaknade redan vid 09-tiden, och käkade frukost då. Tittat lite på Miami Ink,
och sedan hoppade jag i duschen. Var till Lucas och Wilma på dagen en snabbis,
byggde massor med lego. Sedan var det riktig dötid hemma innan vi åkte till
Nicke och dem igen. Då skulle vi till Kalix eftersom jag har skola imorgon.
Lucas kom med, och det var superbra! :) Vi åkte till Henke och plockade upp
honom, sedan åkte vi till Coop och handlade. Efter det åkte vi till lägenheten,
så Nicke och Lucas fick se lägenheten för första gången. Lucas verkade gilla
den direkt, och han fastnade för prydnads-hyllan. ;) Under kvällen har jag
packat upp alla kläder och all mat, sedan har jag fixat i garderoben.
Nu sitter vi och ser Gordon Ramseys nightmare. Ska snart sova, det behövs! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0