Nu är han student!

"Fyf*n vad vi är bra, fyf*n vad vi är bra.." Så lät det när älsklingens klass och
alla de övriga klasserna klev upp på scenen utanför Furuhedsskolan. Man såg
verkligen hur lyckliga alla studenter var, och man blev själv lycklig trots att jag
har två år kvar innan det är min tur.. :)

Vet ni en sak? Jag är ruskigt stolt över min älskling, och det kommer jag vara
länge! Han fick MVG, nästan alla VG och ett stipendium! Slå det ni! ;)
Fyfarao vad jag var stolt när han hade fått stipendium, och han var själv
lycklig! :) Blev en massa fotograferande efter utsläppet, och då fick vi ge
alla presenter och blommor. (Bilder kommer i separat inlägg!)
Sedan åkte de iväg på släp till Folkets Hus, men de kom inte riktigt fram..
På Köpmannagatan dog bilen som de åkte efter, haha.. Det var riktigt roligt
faktiskt, minnesvärt om inte annat. ;) Så sista biten fick de putta bilen,
och det såg jätteroligt ut - för de sprang typ..

Hos älsklingen blev det att äta en massa, och sedan ner på Coop.
Så nu sitter vi här i lägenheten och äter lite chips, det blir en myskväll helt
enkelt. Man behöver inte festa bara för att det är skolavslutning. :) Ska se
filmer ikväll/inatt, och imorgon sova skiiitlänge! Sedan blir det att sola
en stund och under kvällen ska vi gå ut och äta, lyxigt va? :)

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0