Godnatt

Godnatt på er allesammans! :) Nu är det dags för mig och älsklingen att sova,
vi har haft en jobbig dag. Eller jobbig vet jag inte, men vi säger så! ;) Hur som
helst, vi har haft en jättebra dag - och jag hoppas ni också har haft det!

Skola i en timme på morgonen, sedan handlat, sett tv, spelat sims,
lagat mat, myst, och haft det skojigt! Det är våran dag lite kortfattat..
Eftersom det var final i Frusna män söker kärlek, då har även jag och älsklingen
haft det extra mysigt! Vi tände en massa doftljus och hade fördraget persiennerna
så det skulle bli mörkare, mysigt! *Ska visa bilderna imorgon åt er*..

Nej, nu är första sommarlovsdagen avklarad, och nu ska vi sova.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0