Tisdag

Står i skolans bibliotek nu tillsammans med Marie, väntar på att matsalen öppnar.
Chili con carne till mat idag, det går faktiskt att äta här på skolan! :)
Har håltimme fram till 11.30, ingen Svenska på Tisdag morgon förrän vecka 7.
Dessutom har vi hål från 11.10 till 13.30 på Onsdagar (Vecka 14-23) !!
Snacka om chill, jag älskar vårt nya schema måste jag säga! :D

Började Matte B idag, jag tror faktiskt att jag klarar  kursen. Bra att jag har
självförtroende va? *Haha* ;p Nej men idag var det inte svårt i alla fall,
Sannolikhetslära, inte så svårt som det låter. ;) Har gjort det redan i
nionde klass, så jag kan grunderna och de i alla fall.. :) Senare blir det
svårare, om ekkvationer (med något annat namn) i olika grafer.. ;p
Usch, vill inte ens tänka tanken om det..

Nej, nu ska vi gå och köa utanför matsalen. Sedan har vi Engelska A.
Ha det bra, Ciao!

HENRIK,  JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle jag väl inte påstå.. Men jag trivs inte i klassen så det har väl med det att göra..

2008-01-08 @ 10:27:49
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: Jonna

kanske är dax för mig att äta lite frukost då:) haha.
ha en bra dag..

2008-01-08 @ 11:44:49
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0