Söndag

God morgon på er allihopa! Hoppas ni sovit lika gott som mig.  :) Skulle vakna
vid 10-tiden idag, men var så jäkla trött.. Så vi somnade om till 13-tiden. USCH,
vad länge vi har sovit! 10 timmar känns för lite, jag är fortfarande trött. Snart
börjar skolan, så måste vända på dygnet idag. Annars är det totalt förstört till
Tisdag.

Idag får vi se vad som händer, inget planerat.. Jag tycker det är väldigt skönt
när man inte planerar något, bara tar dagen som den kommer. Riktigt bra! :)
Måste i alla fall till Kalix, lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår och sedan
måste vi till Coop, ska köpa cd-skivor så jag kan bränna mina bilder.
Har bestämt mig för att min bärbara dator ska inte bli seg som min stationära
var.. Alla bilder och all musik tog så mycket plats att datorn blev seg, så fick
omformatera den rätt ofta.. Men nu ska jag inte ha mycket bilder på datorn,
hellre har jag de på cd-skiva och tar fram cd-skivorna när jag vill ha någon
bild. Smart va? ;)

Visst var Paradiset ikväll på tv4? Den måste jag se! :) Har sett den flera
gånger, men de filmerna tröttnar man aldrig på. Sprängaren är fortfarande
bäst av de två, men Paradiset är inte heller dålig.

Nu ska jag tjata på älsklingen att vi ska göra te. Ha det bra, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

2008-01-06 @ 13:27:35
URL: http://yaiyalicious.blogg.se
Postat av: LinnRuby&amp;Millan

Haha rolig header!:)

2008-01-06 @ 15:38:56
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Sabine

Oj länge sen jag kikade in här :)

2008-01-06 @ 15:43:55
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0