Natt..

Klockan är 02.30, och jag stter här helt klarvaken.. Älsklingen är på toa, och efter
det ska vi säkert nanna kudde. Klockan är som sagt mycket, och vi ska kliva
upp imorgon i tid. Säkert kring 10-11 i alla fall, så vi hinner fixa oss, duscha
och allt det innan vi ska iväg. Imorgon ska vi till Nyborg, till Matthias och umgås
med honom och Alexandra. :) Ska bli riktigt roligt, myspys! Äta tacos, se filmer
och äta chips & dip + godis. Hur bra låter inte det? ;) Det behövs verkligen såhär
inför skolstarten! Var idag förbi Coop och handlade chips, dip och läsken.
Tre påsar chips, tre påsar dip, och två läsk. Blev lite över 100 kronor, trodde det
skulle bli mycket mer..  Det enda som saknas nu är Ben & Jerry's, men det
ids vi inte köpa eftersom vi redan har så mycket onyttigt. ;)

Nej nu är klockan över halv tre, dags för sängen. Ha det så bra, så hörs vi
imorgon kanske? Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe, förstår det!

2008-01-05 @ 03:04:31
URL: http://ovanmolnen.blogg.se
Postat av: LinnRuby&amp;Millan

Svar: Nej, B kursen tyckte inte jag var svår, men därimot c-kursen
/Linn

2008-01-05 @ 12:10:31
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0