Slutat

Det blev som jag ville.. Jag ville ju sluta tidigare idag (läs förra inlägget),
och det blev som jag ville.. :) Veronika från BF3 var och hade redovisning
för oss, efter det fick vi sluta. Det kapitlet hon hade redovisning på har
vi redan arbetat med, så man kände igen allt hon sa om Generalisering
och Fördomar. Slutade redan 14:00 idag, annars hade vi gått till 15.30..

Drack en stor kopp te när vi kom hem, och åt längdbulla.
Snart blir det även mat tror jag, Korvstroganoff & Ris! Yummie! :D
Älsklingen ska snart plugga, och jag borde kanske kolla igenom
matten inför Fredagens prov? Känns inte allt för svårt med ettans
kapitel, men vi får se hur provet går.

Apropå prov, vill ni veta om Nationella testet som vi gjorde före/efter
jul i En A? På första delen hade jag 22 poäng (23 var VG). På andra delen
hade jag 56 poäng (64 var VG). Så jag ligger nära VG! :D

Engelska A Nationella proven är 17/4 & 29/4.. *Läskigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0