Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag på skolan/jobbet? Själv
måste jag säga att dagen ändå har gått hyffsat fort, fast vi hade två timmar hål.

Började 08.00 med Matte B, usch och blä. Just nu handlar det om
Randvinkel och medelvinkel, eller vad det heter.. Jag fattar ingenting! ;/
Räknade i alla fall en sida, så lite duktig känner jag mig allt. På Engelska B
fick vi skriva en massa grammatik, suffixer. Inte allt för jobbigt, perfekt.
Efter lektionen hade vi hål i två timmar, blev att käka lunch och spela uno.
På Idrotten var vi fyra stycken, yes. Blev att spela innebandy, volleyboll och
badminton. Innebandy är så jäkla roligt, tänk förut när jag spelade det -
på riktigt..  :) Sist på dagen hade vi Ped/Soc-lektion, jäkla skit. Annars har
vi alltid slutat efter idrotten, men inte nåmer.. ;/ Sakta men säkert tickade
tiden, och vi fick sluta! :)

                        

Jag och Tess gick till Manhem för att hälsa på några. Jag lär mig aldrig
hitta på Manhemskolan, fyfan. Den är ju så stor, och en massa korridorer
och trappor. Haha, det är fasiken hemskt! ;o Älsklingen hämtade mig i
alla fall därifrån när han slutat jobba.

Sitter här hemma just nu, har precis diskat. Till middag blev det
makaroner och korv, yesbox. Ska alldeles strax åka iväg till Bjumis för
att hälsa på älsklingens föräldrar. Blir även att duscha där tror jag,
det är mycket lättare.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0