Planering

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har jag tagit tag i diskningen, äntligen
färdig. Dock var det inte mycket disk, några muggar och skedar typ.

Sitter här och planerar litegrann inför dagen, vet inte riktigt vad jag ska göra.
Jag kommer sitta här och titta framtills jag ska promenera till skolan, och
sedan har jag två lektioner. Efter det vet jag inte vad jag ska göra.. Ska jag
gå till Coop och handla en lök? Haha, ja vi behöver lök till middagen.  xD
Får väl se vad jag ska göra.. Måste i alla fall slå in mammas julklapp
eftersom hon kommer imorgon hit (utvecklingssamtal). Blir även att
träna på redovisningen som en tok ikväll, blä.. ;/

    

Nu ska jag göra en lista, dock lite tidigt men.. Det handlar om 2008,
och året är inte slut ännu men.. Har sett att många bloggerskor har
gjort den, så nu är det min tur! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0