Lucia

Godmorgon på er allesammans! :) Idag är det den 13:e December, många
olika betydelser. En dag sedan Kevin vann Idol 2008, Lucia är idag,
bara elva dagar kvar till julafton! ;)

              

Men som sagt, idag är det Lucia-dagen. Det är så jäkla mysigt och
se på tv när alla sjunger lucia-sångerna och sånt där, men det är
alltid så tidigt på morgonen. Så idag har jag missat det, om det
inte visas under dagen/kvällen också.. Hade gärna sett min guddotter
Wilma som lucia, en söt trollunge! :) <3 Vem vet? Nästa år kanske
jag lussar hos släkten tillsammans med Wilma och Lucas. ;)

Måste säga att jag blev glad när Haparandas Lucia krönades i Onsdags.
Therese blev Lucia, och det var ett bra val. De andra hade inte passat
som Lucia.. Det fanns kanske en till som passat, men big no för de
som var självsäkra på att vinna.. Haha, det är bara löjligt.  ;b

                      

Dagens frukost kommer bestå av Lussebulla och te, det är ett
måste under Lucia-dagen! Vad äter ni under Lucia?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0