Kväll

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Torsdagseftermiddag?
Själv kan jag inte klaga precis, min dag har flytit på bra.

Förra inlägget skrev jag före mitt utvecklingssamtal, i skolan. Måste säga
att mitt utvecklingssamtal gick bra, precis som alltid. Jag jobbar alltid
bra, tar ett stort ansvar och lämnar in saker i tid osv.  :) Har fått höra samma
saker sedan högstadiet, haha.

Åkte sedan ner på stan för att köpa lite julklappar tillsammans med
mamma. Dock var DC-skorna jag skulle ha slut i min storlek,  satan.. ;/
Men jag ska titta ifall jag hittar liknande i Haparanda eller Luleå.
Var även in på andra affärer och shoppade, jätteroligt!
Hämtade älsklingen sedan ifrån lägenheten, och åkte ner till stan igen.
Denna gång för att äta middag, blev pizza på Trocadero. Yummie!



Resten av kvällen har jag tittat igenom all reklam, tusentals reklamblad.
Jag har även hunnit plugga engelska glosorna, kunde de flesta..
Sist men inte minst, jag har tittat på Andra Avenyn. Ååh vad det är bra!
Men gud vad hemskt nu i slutet, när barnvagnen rullade nerför trappan.
Usch, hoppas Silvia klarar sig..  :)

Nu ska jag ta ett cola-glas, och sedan borsta tänderna.
Ha det bra så hörs vi imorgon, godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag har redan sett dom där avsnitten isöndags ;p orkar inte kolla på veckorna så tar internet då ;)

2008-12-04 @ 21:33:16
URL: http://zataan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0