Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Tro inte att jag har blivit tokig nu bara
för att jag skriver Godnatt-inlägg.. ;b

    

Jag sitter just nu och tittar på The secret life of american teenagers
på tv400, det är riktigt bra faktiskt. Efter detta ska jag borsta tänderna,
och sedan ringa älsklingen eller så ringer han.  :) När vi pratat ett
tag, då blir det att sussa.

Ska nämligen upp tidigt imorgon, ska åka till Haparanda.
Inte shoppa julklappar, men handla lite julmat och sånt.
Åker vid 10-tiden, så vi får se när vi kommer hem..

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej tjejen!



ja man märker ju att ögonen blir lite irreterade ifall man har i linser alltför länge och ofta! det är tur att man kan variera med glasögon =)



firar du och fästmannen på olika håll i jul?



kram

2008-12-22 @ 21:36:44
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Natta

det sjuka är att jag druckit glögg endast en gång detta år. jag älskar vanligtvis glögg men har ingen julstämning alls :/ god natt!

2008-12-22 @ 23:07:04
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0