Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Måndag? Själv kan jag
väl inte klaga precis, tiden har gått lite för snabbt.. Men annars är allt bra.

Imorgon blir det en stor ändring på schemat, I hate it.. Vi som går
Ped/Soc-inriktningen ska ha skola till 15-tiden typ, fuuuck! ;o
Har sovmorgon på Fredagar då, för då har Fritid-inriktningen lektion.
Men va faan, jag vill ju sluta tidigt på Tisdagar också, precis som tidigare
i höst.. Åååh, dumma skit! ;/ Vi blev inte så glada över ändringen kan jag
säga, haha.

Nu ser älsklingen på Pimp my ride, jag ska joina honom.
Imorgon ska jag göra en skitrolig lista, jag längtar. ;b
Dennis är allt bra han, kommer med en massa bra saker. Tackar! :)



Godnatt, sovgott så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0