Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat nu, eller ligger ni
fortfarande och sover? Själv vaknade jag lite efter 11, helt pigg.

Älsklingen kom hem först vid 03-tiden, så vi pratade bara en stund
i telefonen - till 03.30.. Sedan var jag så trött, så jag ville sova. ;b
Konstigt att jag vaknade tidigt då, haha.

                  

Nu har jag precis ätit frukost, varm oboy och lussebulla.
Sitter just nu och glor litegrann på tv, men det finns absolut ingenting
att se! Det är typ Nalle Puh och Heffaklumpen, jättebra ^^.

Istället ska jag titta runt här på nätet, och läsa lite bloggar.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0