Brottskod: Försvunnen

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig kväll? Vissa av er har
säkerligen redan gått och lagt er, men inte jag..

Tittat på Svensson Svensson nyss, sista avsnittet. Allting slutade
riktigt bra, Lina födde barn och alla blev vänner typ..
Just nu är Brottskod: Försvunnen, det måste vara världens bästa
kriminalserie! :)

                           

Visst, jag älskar alla kriminal serier - CSI, Navy CIS, och alla de
andra som existerar. Men Brottskod: Försvunnen är en serie som
jag följt i flera år, och jag älskar den fortfarande lika mycket! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nejnej inte har man gått och lagt sig kvällen har ju inte ens börjat ;D

2008-12-20 @ 22:37:02
URL: http://inval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0