Trevlig kväll

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en trevlig kväll igår? Själv hade
jag det riktigt trevligt igårkväll tillsammans med grabbarna. De kom hit till
Sangis kring 21-tiden, och då var de sugna på att grilla.. Så vi hittade en
engångsgrill tillslut (som älsklingen hade trampat på..), så det blev att
grilla parisare. Efter det satt vi skiitlänge och pratade på om allt möjligt;
Norge, tänder, LK,körkort osv. osv.. :) Gick senare upp på övervåningen
för att spela lite Guitar Hero, där lämnades vi i flera timmar..
När klockan blev kring 01-tiden var alla rätt trötta, så Jocke och Matte åkte
hem. Det kan jag förstå, Jocke skulle till Luleå idag - då behövs sömn.

Har precis vaknat, så ska skriva litegrann om dagen i ett annat inlägg.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0