Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt?Själv har jag inte sovit
så bra som jag hade önskat.. Jag hade ont i magen hela natten, och mådde illa.
Nu är det i alla fall bättre, och det är ju tur! :)

Vaknade kring 10-tiden,så passade på att kliva upp och se Våra bästa år.
Försökte äta lite frukost, men var inte speciellt hungrig.. Älsklingen ligger ännu
och sover på övervåningen, så jag tänkte ägna mig åt att läsa bloggar.
Ute spöregnar det och blåser, vilket skitväder! ;/

Ha det bra så hörs vi senare, ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Förskolan i Seskarö

Hej Mia! Vi här på förskolan mår bra och vi har har sovit bra inatt. Hoppas du mår bättre nu och slipper ha ont i magen.Här rullar allt på som vanligt och snart börjar ju skolan också. Önskar dig en bra fortsättning och va flitig i skolan.

Kom och hälsa på när du kommer till ön.

Hälsningar fröken Maire med barnen.

2008-08-14 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0